3. juni 2011

Skikkelig sommer og ny tapet :)









I går var jeg veldig produktiv og hang opp en ny tapet i stua. Veldig fornøyd, både med resulatet og at jeg faktisk klarte å henge opp en tapet selv! Kjøpte den på favorittbutikken 2 i Spann.
Elsket tapeten første gang jeg så den, men ble eeeeen liten smule i tvil om å kjøpe den etter skeptiske blikk fra mor, søster og ikke minst Vegard, som hatet den. Men når jeg fikk sett den en gang til i butikken fantes det ikke tvil i mitt hjerte. Måtte bare ha den, og sånn ble det nå. Den er nok ikke for alle sjeler, men jeg synes den er dritfin ;) Den har alle fargene jeg liker så skal ikke bli vanskelig å finne matchende pledd, puter, pynterier osv.. Og dessuten ble Vegard meget positivt overrasket og synes det ble veldig fint!! ;)

3 kommentarer:

Mari sa...

Jeg syntes tapeten er drit kul! Så fint du har det. Eier dere leilighet? - Stor fare for at Eirik og jeg flytter tilbake i Kristiansand, pga min kjære får selvsagt ikke overflytting i masteren sin fra hovedfaget han tar i Kristiansand. Blir det tilfelle, har vi absolutt en loppisdate? :D Hadde vært stas.

Haha, er ikke ALT Eirik liker av ting jeg kjøper. Men jeg slenger bare tilbake "Du har ingen interesse av dekorasjon og interiør, og bruker heller ingen penger eller energi på det, så da erre jeg som seiler skuta!" Haha. Stort sett liker han det da :P Men jeg spør sjeldent men om interiør eller moter. De liker alltid det for enkelt! Du er kjempe flink! :)

NINA sa...

Jaa, jeg synes og det :P Nei, leier bare leilighet. Kom kom kom!! Håper det blir Kristiansand på dere til høsten. Absolutt klar for en loppisdate og andre morsomme ting!
Nei du har veldig rett, et godt argument det du sier, at når de ikke bruker penger på det får det bli som det blir! :D

Lene sa...

dette har jeg heller ikke sett! fiiiiiiiint:) og veldig deg haha:)

About Me

NINA
Er 24 år og bor i en leilighet i Kristiansand hvor kjæresten min Vegard, pusen Hermansen og hunden Todd er fast invetar. Elsker interiør, bøker, film, baking, kakedekorering, håndarbeid og generelt å være kreativ. Bloggen er en slags "dagbok" og handler om hverdag og fest!
Vis hele profilen min

PUSENE MINE

PUSENE MINE