24. juli 2011

En stk herlig helg





 
                               My Image
My Image   






My Image





           

For ei fantastisk helg det har vært. Ikke bare vare det strålende sol og varmt i været, men fikk gjort masse produktivt og kost meg skikkelig. Deler av lørdagen og søndagen gikk med til å beise terrassen, vaske og rydde i leiligheten, resten av helga gikk med til kos med venner. Bakte og spiste rundstykker, laget pikekyss og var på en liten shoppingrunde. I love ferie! Dårlig med bilder fra helga egentlig, men her er iallefall noen.

To nye familiemedlemmer kom med Vegard hjem fra byen på lørdag, nemlig Sausdyret og Mummipappa ;) Elsker forresten navnet Sausedyret.. så utrolig vittig. Ooog så kom jeg hjem fra jobb til godteri i hjerteskål og nytt Bolig Pluss som lå og ventet på senga :) Jeg har en veldig snill kjæreste.


DEILIG KVELD :)

2 kommentarer:

anette sa...

jeg elsker bloggen, du er flink!

Mari sa...

Så bra at du er back in blogbuisness!! Haha ja, en skulle trodd jeg var stormannsgal og rik, men haha, jeg har nok et lite handlemani.. Men denne sommeren har jeg faktisk bodd gratis hjemme og ikke brukt ei krone en brødskive en gang. Så da har jeg nok unnet meg det jeg har hatt lyst på :D feriepenger og skattepenger er ikke feil.. Dog nå som jeg blir student igjen og kun skal jobbe deltid, blir det nok i andre boller. :P

Hatt en fin sommer?

Klem Mari

About Me

NINA
Er 24 år og bor i en leilighet i Kristiansand hvor kjæresten min Vegard, pusen Hermansen og hunden Todd er fast invetar. Elsker interiør, bøker, film, baking, kakedekorering, håndarbeid og generelt å være kreativ. Bloggen er en slags "dagbok" og handler om hverdag og fest!
Vis hele profilen min

PUSENE MINE

PUSENE MINE