18. mars 2012

København

Elsker København! For en fantastisk gøy by. Jeg og mi kjære søster Anette var der to dager for shopping og kos. Vi hadde en utrolig fin tur. København har så utrolig mange gøye interiør- og klesbutikker. To dager med gåing i butikker var ikke for mye i det hele tatt,- vi tok bare noen pauser på en av de mange koselige kafeene og bakeriene. Det er ikke noe gøy at blomster er gratis i Danmark i forhold til i Norge. Må flytte til Danmark, mitt favorittland. Fint vær, fin leilighet, og godt humør gjorde det til en super tur. Planen vår er å besøke alle Europas storbyer fremover! De få bildene jeg tok, tok jeg med mobilen, kjipt.


                            



4 kommentarer:

anette sa...

wee, gleder meg til alle turer fremover med verdens beste søster <3

Anonym sa...

eeeeeeeeeeeeeeeeeeelsker Køben <3
Håper du hadde det fint. :D
Fikk du shoppet?

Mari

Cathrine sa...

Hei Nina!
Ser ut til at dere har hatt en herlig tur, skikkelig vårstemning i bildene:)
De glassene du lurte på hvor kommer fra er jeg faktisk ikke sikker på..
Har arvet dem og det står ingenting under, men vil tro man kan finne noe lignende i en bruktbutikk:)
Ha en fin påske
klem Cathrine

Kaspara sa...

Hei Nina
København er fantastisk, en av mine favorittbyer.
Den hvite oppbevaringssaken til å ha på veggen heter "Uten Silo" og fåes kjøpt i ulike designbutikker.
Vet den finnes på House of Oslo f.eks, men kanskje litt langt unna.
Mener å huske at den koster rundt 2000 kr.
Ha en fin kveld!
Hilsen Kaspara

About Me

NINA
Er 24 år og bor i en leilighet i Kristiansand hvor kjæresten min Vegard, pusen Hermansen og hunden Todd er fast invetar. Elsker interiør, bøker, film, baking, kakedekorering, håndarbeid og generelt å være kreativ. Bloggen er en slags "dagbok" og handler om hverdag og fest!
Vis hele profilen min

PUSENE MINE

PUSENE MINE