30. november 2011

Rosa gryter

I dag fikk jeg noe som jeg har gledet meg til lenge, nemlig to rosa gryter. Den ene til og med hjerteformet! De er altså helt i min ånd. De er limited edition laget for rosa sløyfe-aksjonen og kjøpt på Sainsbury's i England. Tanta mi har ogsås kjøpt, og hun engasjerte flere ledd for å få tak i dem. Ei kjøpte de i England og sende de til Skottland, hvor mi kusine plukket dem opp, og så sendte tante Janne de selv fra Skottland til meg når hun var der forrige uke, og i dag kom de i posten. Så nå kan jeg kose meg med matlagingen :D


                                                          
                                


        

1 kommentarer:

Anonym sa...

<3 <3 <3 Der var du. Også gryta er jo en sjelden skjønnhet. Elise

About Me

NINA
Er 24 år og bor i en leilighet i Kristiansand hvor kjæresten min Vegard, pusen Hermansen og hunden Todd er fast invetar. Elsker interiør, bøker, film, baking, kakedekorering, håndarbeid og generelt å være kreativ. Bloggen er en slags "dagbok" og handler om hverdag og fest!
Vis hele profilen min

PUSENE MINE

PUSENE MINE